Friss topikok

  • wild!: Neked nem bûn a lopás, Hanem cél, hogy kiéljed magad, a jó büdös kurva anyádat, te mocskos Jay Dee... (2008.04.16. 12:24) Magyarmodellek.hu - Magyarmodellek Zrt
  • MG- Tünde: Géza! Látom időd végtelen és ráérsz. Ha nem érted a mondandómat leírhatom konkrétan is, hogy mit ... (2007.10.07. 12:07) Bianca beszavazása
  • Géza: Kedves Ávi Margit! Amondó vagyok, ássuk el a csatabárdot. Isten majd megadja a választ mindenre. A... (2007.10.04. 00:32) Hogy szavaznak a Nagyok...
  • Géza: 39 + 13 = satanizmus? Közben újabb 1-es ment. A többi a Bianca-fejezetben olvasható. (2007.10.02. 13:47) Tünde esete a motogirl.hu -val
  • Ávi Margit: Zandalee szerintem te meg most kaptál meghivást a állatkertbe.Felszabadult egy ketrec a részedre.... (2007.10.01. 12:14) Mennyiért modellkedjünk?

Linkblog

Linkblog

Magyarmodellek.hu - Magyarmodellek Zrt

2008.01.17. 23:18 | MG- Tünde | 67 komment

Érdekes dolog történik itt!

- Jelentkeznek a lányok munkára.

- Kapnak egy szerződést a nevezett vállalkozástól, ami alapján be kell fizetniük regisztrációs díjat (49.700,- Ft).

- Ha fizettek állítólag kapnak munkát. A szerződésben nincs munka megjelölve!!!  Ez csak szóbeli igéret.

Van aki fizetett???

A szerződésben szereplő cég nem létezik! A honlap csak 2007 december 28 óta létezik! A honlapon se cégnév, se adószám, se semmi!

Figyeljetek oda, mert oda a pénzetek!!!

Van másnak is tapasztalata?
Írjon!

A kért szerződés:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://motogirl.blog.hu/api/trackback/id/tr5301567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági · http://www.agotabarthelme.extra.hu 2008.02.20. 12:14:36

Sziasztok!
Engem is probáltak átverni,de mivel nekem Budmil óriás plakátot ígértek gyanakodni kezdtem.Napont hívogattak,hogy be kellene fizetnem a minnél hamarabb a pénz,mert határidős a munka.Amikor megkérdeztem hova is kellene átutalnom a pént,akkor egy magánszemély nevét és címét kaptam.Vigyázzatok,mert átverés.Jelentkezzen mindenki nállam akit Budmilos munka ajánlattal kerestek meg.

Nagy Gabriella 2008.03.05. 16:49:11

Te tiszta hülye vagy nekem tudtak munkát adni és nem kell lejáratni a cégetr mert nem volt annyi pénzed,befizesd nem csak a természetben lehet valamit megfizetni ahogy gondolom te is!

Szóval nézz körül magadban mielőtt blogolsz!

Én a Kft nevében feljelentenélek!!

Sándor Krisztina 2008.03.05. 16:52:26

Nekem is btudtak munkát adni és nagyon jó lehetőséget csatlakozom a Gabihoz!

Tiszta szégyen az ilyen blogoló!!
:D:D:D

Le a kutyákkal! Pontosan (ágival vagy kiaz)

Antal Mónika 2008.03.06. 09:11:20

Sziasztok!

Megkerestek engem is és munkát ajánlottak.
Mivel erőltették, hogy fizessem ki a közel 50.000 Ft-ot, de a
munkáról egy szó nem volt a szerződésbe utánnuk néztem.

Első: Ilyen Kft nem létezik!!! A szerződés alapján ezt csalásnak hívják!

Második: Ajánlott munka L Oreál-volt. Egy gond volt csak, hogy a L Oreál nem tudott róla. Rendesen fel is háborodtak és kilátásba helyezték, hogy jogi útra terelik a dolgot mert vissza élnek a nevükkel.

Talán ennyi....

Tóth Gabriella 2008.03.06. 15:25:09

Nem tudom te is miről beszéltek de én pont most voltam ennél a cégnél és én voltam is egy háromnapos fotózáson és elég jól megfizették ide ahogy látom kevesebben vannak azok akik nem tudták kifizetni a reisztrációs díjat.Szegények és itt élik ki magukat...
Szerintem is szánalmas.

Talán még ennyi.......

Kis Krisztina 2008.03.07. 13:09:49

Nekem is tudtak munkát adni és megvagyok velük elégedve nem tudom h miért kell lejératni a céget..
Csórók... vicces... De elmondták, h ki csinálta ezt az egészet Barthelme Á. ennyit mondtak Szégyen vagy remélem elolvasod!

Ennyi!

Kenguru 2008.03.08. 19:17:29

Sziasztok!

Engem megkért valaki, hogy nézzek utánna a cégnek, mert sok a "lehuzás" és nem szeretne kidobni az ablakon ötvenezret.

Kaptam egy szerződést, hogy nézzem meg. A szerződésen "Magyar Modellek Rt." szerepelt.

Javaslom nektek is: cegtalalo.hu/ceglista.asp

Itt beírjátok a cég nevét és kiderül, hogy ilyen nem létezik. Aztán szótöredékre sem jön ki még hasonló sem....

Majoros Zsolt névnek is utánna néztem. Markovics Zsolt lett belőle meg Bátonyterenyei cím.

Ennyi elég volt ahhoz, hogy valami nagyon nem tiszta. Nem tanácsoltam a pénz kifizetését még azért sem, mert a munka igéret csak szóban volt a leküldött szerződésben meg csak a fizetendő összeg volt. Azt javasoltam, hogy a munka után vonják le a pénzt. Na ez már nem tetszett....

Lányok! Ha szerintetek minden rendbe, akkor írjátok le konkrétan mi volt. Mi volt a munka, mennyit fizettek, kivel kötöttetek szerződést...

Majoros Zsolt 2008.03.08. 19:42:27

Nekem tudtak munkát adni mint az előttemszólóknak is és igen is létezik a cég mert voltam bennt a budapesti irodában!
Én beütöttem a cégkeresőbe ugyan ezt a céget és valós vagyis hatályos!
Tehát nem értem a problémátokat szerintem korrektül végzik a dolgokat és igenis létezik a Majoros Zsolt aki nagyon kedves és szimpatukis uriember.
Valamint annyit a Bátonyterenyei címről,hogy ott is volt a cégnek székhelye rögtön röviden és tömören ennyi...........
Tehát nem értem az előttem rosszindulatoskodókat persze tisztelet a kivételnek...
Gondolkodjon el mindenki mielőtt blogol!
Ja és arró,hogy miért nem vonnak le semmit az azért van mert nekik is merül felköltségük,szerintem ez érthető.
Valamint a fizetés az adott munka végzés napján a helyszinen fizették ki a Modell Kft nem von le semmit...
Tehát érthető az,hogy miért kérik előre a pénzt!
Itt azok reklámalának akik ingyen szeretnének dolgozni! PFF....
További szépnapot mindenkinek..
Kati

Szmöre 2008.03.09. 20:21:13

Sziasztok ! Az csak egy dolog hogy van akik azt írják dolgoznak a cégnek de nem tudja senki leírni mit is dolgozott mennyit kapott és ki fizetett hol volt a forgatás és stb. légyszi ne nézzétek hülyének az embert írjatok vmit a munkáról akkor lehet hiszünk nektek üdv egy átvert jelentkező!!!!!!!!!

BabyGirl 2008.03.09. 20:50:46

Kedves Blogolók!

Én sajnos egy nagyon átvert jelentkező vagyok. Azt aki dolgozott valaha ennek a cégnek legyen szíves megnevezni a munkát, helyszínt, dátumot,kivel ment el a munkára stb.. Ugyanis ezt senki nem tudja megnevezni aki állítólagosan itt kapott munkát. Sajnos azt kell hogy írjam hogy ez egy nagy átverés! Senki nem mond konkrétumot!!! Nekem egy reklámfilmforgatást ígértek Loreal, Fructis. A forgatás 2008.01.28,29-én és febr. 4-5én lett volna. De sajnos el kellett halasztaniuk a többi vizsgázó lány végett! Ezért 2008. február 28-29-én és március 4-5 én lett leforgatva állítólag ez a reklámfilm. Érdekes módon elfelejtettek tájékoztatni engem erről az egészről és még nekik áll feljebb! Felhívtam a fructist és érdekes módon nem tudott senki semmiféle szerződésről, de forgatásról sem,sőt még a Majoros Zsolt nevet sem hallották soha de még a Markovics Zsoltot sem! Akkor most ezt elmagyarázná nekem valaki ???? És miért kell egy jelentkezőnek azért fizetnie mert dolgozni akar??? Gondoljatok bele! Elmegyek egy gyárba dolgozni és én fizessek azért,hogy ott dolgozhassak??? Szépen néznénk ki!!! Ez már csalás és bűncselekmény!!!! Ki fizeti vissza az átvert jelentkezőknek ezeket a regisztrációs díjukat ???? Van akinek ez az 50.000.- az egész havi fizetése! Nagyon nézzetek magatokba akik lehordjátok a többieket!!! Lehet ebben a csalásban ti is benne vagytok??? Mert nem írtok semmi konkrétumot de le tudjátok a másikat hurrogni!

Girlmybaby 2008.03.09. 22:34:17

szégyenek vagytok akik ide írnak!

katalinka 2008.03.09. 22:36:33

Üdvözlök mindenkit!
Én dolgoztam szintén náluk:
Hol: Fructiys és Loreáll Forgatás Magyarországon volt Budapesten!
Azért nem tudsz utána nézni mert nem magyar a cégtől jöttek forgatni.
Az hogy mennyit kaptam senkinek semmi köze hozzá kijelentem igen kaptam fizetést nem is keveset!
Hogy ki fizetett ahoz sincs senkinek semmi köze!
A forgatásokat leírtam de szerintem aki ott volt az tud mindent,beszéltem a céggel miszerint ezt a blogolást is egy ember vezeti és írogatja a negatív kritikákat nevet nem írhatok mert a nyomozás érdekeire hivetkozva nem tehetem meg pedig elküldeném valahova.
De nyugi mindent tudnak... XD
Az h miért kell fizetned hogy dolgozz azért van mert vannak költségei a cégnek és azt kell előre megfizetni mert ennél a cégnél nem megy még a természetbeni fizetés attól nem kell rosszhiszemű híreket kelteni!!

Kenguru 2008.03.10. 01:47:33

Sziasztok!

"Egy tak" ezt neked írom:

Légyszi mondj egy adó vagy cégjegyzék számot, ha Te megtaláltad a céget és minden kiderülne és tisztázódna.

Addig is ajánlom kipróbállásra ezt is:

www.apeh.hu/adatbleker/afaalanyok/afalekerdezes

ezt a név mezőbe és lekérdezés: %magyar modell%

Ugye itt sincs!? Pedig itt kellene lennie.....

Kenguru 2008.03.10. 01:53:36

Bocsi! "Egy tag" -nak írtam.

Egy tag 2008.03.10. 11:12:46

Úristen te milyen súlyos vagy !!!

Modell Kft szerződj és kapsz cégjegyzékszámot és adószámot is mert a szerződésükön rajta van és megnéztem az adott linket és hatályos élő cégről van szóó!

Majoros Zsolt 2008.03.10. 15:42:55

Üdvözlök Mindenkit.

Sziasztok!Először is kezdeném azzal,hogy látom itt egyesek jobbak mint a nyomozó hatóság csak azt nem értem.hogy akkor miért nem ott keresnek munkát vagyis értem mert akkor mégroszabb lenne a magyarállampolgárok élet!
Megneveznék egy két személyt: Barthelme Ágota,Nagy Izabella,Tánczos Róbert az utóbbi nem biztos h létezik csak annyit árulhatok el hogy egy fotós..,de vannak a birtokunkban infók nyugi!!
Nos ezeket a neveket azért soroltam ide mert a magyarmodell kft nem volt hajlandó velük dolgozni mert azt hiszik,hogy ők szarták a spanyol viaszt,vagyis csak munka kéne nekik de az h valamit tegyenek érte az luxus!Aztán itt blogolgatnak jobbra meg barra senki nem ír be csak ők de mindíg más nevében ezzel is lejáratva magukat mert ugyan a céget szeretnék de nagyon sikerül nekik sőt nagyobb lett a nézettségi indexünk és egyre többen jeletkeznek és mint látván azért többségben vannak az igenek vagyis azok akik munkát tudtak kapni.
Valamint közölni szeretném, hogy a modell Kft megtette a szükséges lépéseket amit hamarosan mindenki látni és hallani fog akire vonatkozik "gondolok a felsorolt személyekre".
Valamint azt nem értem ha nem fizettek be egy árva forintot sem akkor minek írogatnak valótlan állításokat eggyes emberek,akiknek fingjuk sincs hogy mi történik munkavállalás előtt,közben, vagy után.
Tehát ha jól látom akkor ittcsak azok vagyis az az egy vagy két személy élvezi a blogolás lehetőségét(mert unatkoznak)akiknek semmi de semmi közük nem volt a Modell Kft-hez.

További jó szórakozást vagyis nevettetést..Figyelemmel kisérjük mi is a blogolást és naplózuuk vagyis nyomtatjuk!
De azt se feledjétek,hogy van IP-cím amiután utána lehet nézni és mi nem sajnáljuk energiánk,se pénzünk a szennyezők lebuktatásáért!

Köszönöm Figyelmeteket!

Majoros Zsolt aki valóóósss :D

Majoros Zsolt 2008.03.10. 15:54:42

Valamint köszönöm mindenkinek de legfőbb képen Katikának azt h velünk van!!

Erre tévedt éjszakai netező 2008.03.11. 00:57:39

"Majoros Zsolt 2008.03.08. 19:42:27

Nekem tudtak munkát adni mint az előttemszólóknak is és igen is létezik a cég mert voltam bennt a budapesti irodában!
Én beütöttem a cégkeresőbe ugyan ezt a céget és valós vagyis hatályos!
Tehát nem értem a problémátokat szerintem korrektül végzik a dolgokat és igenis létezik a Majoros Zsolt aki nagyon kedves és szimpatukis uriember.
Valamint annyit a Bátonyterenyei címről,hogy ott is volt a cégnek székhelye rögtön röviden és tömören ennyi...........
Tehát nem értem az előttem rosszindulatoskodókat persze tisztelet a kivételnek...
Gondolkodjon el mindenki mielőtt blogol!
Ja és arró,hogy miért nem vonnak le semmit az azért van mert nekik is merül felköltségük,szerintem ez érthető.
Valamint a fizetés az adott munka végzés napján a helyszinen fizették ki a Modell Kft nem von le semmit...
Tehát érthető az,hogy miért kérik előre a pénzt!
Itt azok reklámalának akik ingyen szeretnének dolgozni! PFF....
További szépnapot mindenkinek..
Kati"

Kati = Majoros Zsolt ?
Megköszönted magadnak?
Ügyes

MG- Tünde 2008.03.11. 10:41:42

Blogozók!

Lehetőleg ne durvuljon el a helyzet!

Zsolt! Az a legegyszerübb, ha a Modell Kft adószámát vagy cégjegyzékszámát megadja, ha már ezt kérik és minden rendben lenne. Nem lenne értelme a hitetlenkedésnek. Tudtommal ezek nyilvános adatok.

Köszönöm!
Tünde

Majoros Zsolt 2008.03.11. 12:09:17

Tszteletem ismét!

Nem magamnak köszöntem meg hanem a gabinak aki szintén nálink volt és kérte h másoljuk be ezt az üzenetét vagyis nem tőlem hanem a kollágáimtól!

Ha valaki felhív szivesen tájékoztatást adok,de utasításba adták ha az adó és cégjegyzék számot kéri valaki akkor azt foglaljam írásba,hogy nyoma is legyen!

Szivesen megadom akárkinek de ha szmfülesek vagytok és olyan jó nyomozók akkor a cégkeresőben is meglehet találni!

A telefon számom ami nem titok
20-402-15-25
Ne rejtett számmal hívjanak mert nem veszem fel vagyis nem áll módomban!

Köszönöm és további jó blogolást!

Kenguru 2008.03.11. 21:42:09

Már csak az a kérdés, hogy ki a Kati? :)
Zsolt nem tünik fel, hogy ebbe egyre jobban belezavarodsz...

Majoros Zsolt 2008.03.12. 08:50:21

Kedves Kenguru ha nem tünt volna fel az egy bemásolt levél amit a nevezett személy az irodánkban jártakor kérte h másoljuk be!!
Csak hoyg lásd én nem rejtem vétek alá a kilétemet ,mint ol te !!
Több néven több beírás!
De hidd el és köszönjük a napló vezetést mert így rengetegen fordulnak hozzánk persze itt gondolok olyanokra akik tanultabbak,és egy kisit jobb módúak!
Et a modell Kft nevében köszönöm neked kedves titogzatos blogoló bár tudjuk ,hogy egy IP címről nyomod az összeset,de gratulálunk csak eddig jutott el a tudományod itt megis halt a bulid!
Büszke lehetsz magadra!
Látom amúgy arra már lusta voltál,hogy megkeress minket írásban és elkérd az adó azonosító és a cégjegyzék számunkat, de arra van eszed h mindenféle hülyeséggel megpróbáld lejáratni jólműködő cégünket.
Ja és ha nem létezik a Zsolt nevű személy akkor te miért hívsz úgy :D:D
Ennyit az okosságodról!
Te jól elvagy itt magadnak nézegeted a beírásaidat! :D
Gratulálok további jó Bologolgatást magadnak :D:D
Majoros Zsolt

NAGY iZABELLA 2008.03.12. 15:27:59

Mivel én nem fizettem be pénzdíjat a magyarmodell Kft. részére,így én nem is kaphattam munkát.
Kérem az én nevem ne legyen említés alatt,nem foglalkozom az üggyel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Köszönöm

Majoros Zsolt 2008.03.12. 15:33:20

Tiszetlt Blogolók!

Elnézést kell kérnem Nagy Izabellától mert hajlandó volt kiírni hogy nem volt hozzánk köze Így elnézését kérem Valamint várom a többi olyan blogoló elnézését (akiknek semmi de semmi közük nem volt hozzánk),mert hiszen normális keretek között is ellehet intézni a dolgokat ne várjuk meg amíg elfajulnak.

Köszönöm Nagy Izabellának!

További szép napot mindenkinek!

Best Of Lányok Hungary · http://www.bestoflanyok.hu 2008.03.12. 16:16:43

Sziasztok!

Portálunk felvette a kapcsolatot Majoros Zsoltal ez úgy történt hogy Zsolt megkeresett minket azzal hogy felszeretne minket jelenteni mivel a Nagy Izabella weboldalán a referenciák közt az ő nevük szerepel de a Nagy Izabella nem volt náluk modell soha. Mi erre azzal válaszoltunk hogy a lányok oldalain a valótlan tartalom miatt nem vállalunk felelősséget. Ezt portálunkon www.bestoflanyok.hu meg is találjátok.
A Zsoltal egy 2 beszélgetés után (ami telefonon történt személyesen nem találkoztunk soha) megálapodtunk egy bannercsere programban ez azt jelenti hogy a Magyar modellek felteszi a mi bannerünket az ő oldalukra és mi az övékét. Ez meg is történt. Küldtünk a portálon szereplő lányoknak egy körlevelet a szépségversenyről Zsolt kérésére. Nagyon jól mentek a dolgok addíg amíg telefonált egy lány (nevet nem adhatok ki) hogy Ez egy nem létező Modellügynökség a Majoros Zsoltnak már vagy 3 neve van, a lánytól beszedett pénzt azzal hogy (megint nem írhatok nevet) ennek meg annak az arca lesz. Elkezdtünk gondolkodni és az alábbi dolgokra jöttünk rá a www.magyarmodellek.hu oldalon semmilyen telefonszám és cégnév nincs csak e-mailben lehet felvenni a kapcsolatot, miért nem a titkárnő veszi fel velünk a kapcsolatot miért a Zsolt pl.? Számtalan olyan dolgot tudok mondani amit eléggé furcsáltunk . Másnap d.e felhívott egy másik lány azzal hogy Majoros Zsoltot keresi, megkérdeztem tőle hogy miért rajtam keresztül? erre ő azt felelte hogy a Zsolt azt mondta én vagyoka titkárnője:) ami persze nem így van mert én a Best Of lányok portálnál dolgozom. A lényeg ez a lány azért kereste mert tőle is beszedett pénzt a Zsolt. Délután még másik 2 lány hívott majdnem ugyan ezzel. Tudomásunk szerint Zsolt valótlan dolgokat is állított portálunkról. Mivel minket anyagi veszteség nem ért annyira nem foglalkozunk ezzel a dologgal viszont leszedtük a magyar modellek bannerét portálunkról és az interjúkból a nevét. Ügyvédünk utána jár hogy valóban létezik e ez az ügynökség amennyiben nem létezik portálunkon az összes lánynak kiküldjük e-mailben és elnézést kérünk tőlük hogy feltettük a Magyar modelleket oldalunkra és körlevelet küldtünk nekik hogy jelentkezzenek a szépségversenyre. Viszont ha ez egy létező ügynökség akkor vissza tesszük a Magyar modelleket portálunkra. ez egy 2 napon belül biztosra kiderül.
A lányoknak annyit tanácsol portálunk mielött jelentkeznek bárhova is az alábbi szempontokat vegyék figyelembe: Egy komoly Modellügynökség az irodájába hív be nem pedig egy westendbe találkozol velük!
Nem irat alá semmilyen neves magazinnak vagy sportruházati cégnek a nevében szerződést főlleg nem egy bevásárlóközpontban!
Egy modellügynökségnek a titkárnőjével vagy ügyintézőjével veszed fel a kapcsolatot.
Nem fizetsz ki előre pénzt ilyen nincs! Nagyon sok csaló van aki behülyíti a rászoruló lányokat. Nem kell hinni a mesékben!
Számtalan dolgot mondhatnék még de erre biztos ti is rájöttetek már.
Azt meg igérhetjük amennyiben a Majoros Zsoltnak valóban 3 féle neve van és semmilyen modellügynökség nincs és csalt megtesszük mi is a szükséges lépéseket. De mielött ítélkeznénk 100% utána kell járnunk.
Kérem azokat a lányokat akik azt állítják átvágta őket a Zsolt jelentkezzenek a bestoflanyok@gmail.com e-mail címen vagy a 06-20-417-5167 telefonszámon.
Akik pedig azt állítják kaptak munkát a Zsoltól jó lenne ha belinkelnék ide hogy pl hol láthatjuk őket és felválallnák a rendes nevüket ezzel a Zsoltnak segítve.

Üdv:
Best Of Lányok Hungary
Pintarics Lilla

Nagy Izabella 2008.03.12. 16:35:12

Mivel volt róla szó,hogy dolgoznánk együtt ,így került fel a félig kész honlapomra ,de utána közbe jött valami és véletlen módon fennmaradt a referenciáknál,így elismerem én hibáztam,de nem tartom továbbra is felelősnek magam,mint mondtam ,nem fizettem be regisztrációs díjat és ne mis foglalkozom az üggyel!
Azon kívül,hogy olvasom és megvédem a saját nevemet!!

Lilla 2008.03.12. 16:39:24

:) Izabella neked nem kell védeni semmit nem csínáltál semmi rosszat inkább nézze meg mindenki az oldalad és szavazzatok az Izabellára www.nagyizabella.bestoflanyok.hu .

Nagy Izabella 2008.03.12. 16:42:55

Köszönöm Lilla!
És azoknak akik szavaznak rám!cupp

Tánczos Róbert 2008.03.13. 11:31:55

Nagyon is egyet értek a "Best Of Lányok Hungary" -val.

Én amit láttam az az alábbi:

1. egy körlevél emailben:
Magyamodellek nevében egy invitálló levél a honlapra igéretekkel.
2. egy munka ajánlat amihez mellékeltek egy szerződést is.
munka: L'oreal, Fructis fotózás, reklámfilm.
2008 január 28,29 és február 4,5
díjazás 120E

A munkaajánlatot a Magyar Modellek Zrt adta. Feltétele a
munkának az, hogy a mellékelt szerződés alá legyen írva és a
49.700 Ft regisztrációs díj ki legyen fizetve.

Mellékelt szerződés: Magyar Modellek Zrt Bátonyterenye
részletes cím nincs megadva! adószám, cégjegyzékszám
semmi! A szerződésben egy szó nincs az emailban lévő
munkáról csak a pénz befizetéséről. Aztán egy számlaszám
van még megadva, hogy hová kell fizetni:
11600006-00000000-25528747

Ennyi. Ha valaki nem hiszi, akkor elküldöm az anyagot a szerkesztőnek és felteheti. Tény, hogy ilyen cég nem létezik!

Szintén nem vagyok érdekelt a dologban csak a lányok mellet állok ki. Több energiát nem fordítottam az ügyre, de ez a
dolog bűzlik.

Tánczos Róbert (regisztrált, nevemet vállaló vagyok)

Magyarmodellek 2008.03.13. 12:13:58

Tiszeteletünk a blogolóknak! (Ez hosszú lessz de nem magyarázkodunk)

Előszöris köszönjük a best of lanyoknak,hogy mielőtt bármi lépéseket tettek volna nem kereste meg senki irodánkat.
Továbbá:
Tánczos Róbert köszönjük a nagyszerű hozzáértésedet,de nagyon rossz úton kapisgálsz főleg azzal hogy mi téged vagy a nevezett illtőt ilyen munkával kerestük volna meg!
Válasz: Best of Lanyok.
Az első rész igaz valósnak bizonyul alkalmazottunk elmondása szerint!
A második részére csak annyit,hogy önök vagyis a best of lanyok miért nem kérte a titkárságot valamint a banner csere programnál nem nagyon szoktunk szerződni csak fizetett banner esteében!
De ezis szóba jöhetett volna Majoros úr eddig a pontig ugyhisszük hibátlanul végezte a munkáját!
Viszont érdekelne minket az,hogy ki és milyen pénzt és milyen szerződést írt alá Majoros urral mert így nehéz utána járni a dolgoknak.
Ugyanis Zsolt alátud támaszatni minden olyan pénz ki és befizetést igazoló okmányt,dokumentumot amiért ő pénzt szedett be!
Az msn-címen napjában 4-5 új érdeklődő van aki kér információt.
A megfelelő ügyintéző mellékét és telefonszámát meglehet kapni
és fel lehet venni vele a kapcsolatot,nem értjük miért azok reklamálnak akik nem fizettek semmilyen regisztrációs vagy nevezési díjat,pl :olyanok akik neveztek vagy regisztrálak azok miért nem írnak negatívat.
Lilla állításod hamis mert a a Zsolt akinek persze kötelességöünk hinni nem állította azt senkinek,hogy te a titkárnője vagy ez vicc.
Telefonon ezt miért nem mondtad neki? És miért nem értesítettél minket,akár a Zsoltot a mobilján stb stb..
Az is érdeked,hogy eggy darabnevet nem tudsz és nem is akarsz mondani vajon miért mert nem létező személyek,vagy mert kitalált történet?Érdekes nekünk .
Ja lehet a feljelentésünkel szeretnél vissz vágni nem értjük,de felfogjuk személyesen keresni a Best Of Lanyok irodát ha van ilyen és kérni fogjuk azokj nevét valamint telefonszámát akik károsultak az ügyben,mert számunkra kezdenek érdekessé vállni a dolgok!
Az eggyiknap elnézést kérnek tőlünk a másik nap megjelenik egy cég érdekes....
Továbbá azt is érdekesnek találjuk,hogy a Zsolt a Westendbe ment volna szerződni,de ezt sem tudja senkisem alátámasztani!
Minket viszont érdekelne!
Valamint beigazolódik az igazunk abban az esetben nem vagyunk és nem szeretnénk a Best Of Lanyok portálall együt dolgozni!
Válasz: Tánczos Róbert nek
Róbert szeretnénk ezt a szertődést megkapni kiváncsiak vagyunk rá miis
info@magyarmodellek.hu
Róbert szeretnénk,ha egy kicsit is körültekintően nyomozgatnál mert megsértettél egy pár jogot ha nem tudod levélben szivesen felvilágosítunk!
Valamint közzé tettél egy bankszámla számot amihez nem volt jogod ebben is szeretnénk felelőségre vonni!
Továbbá Majoros Zsolt elmondása szerint azis érdekes,hogy tegnap elnézést kért tőlünk egy személy mindenki,látja hogy ki.
Felmerült a neved mire Zsolt mondta,hogy tudjuk hogy ebben benne a kezed és milyen érdekes mostmár vállalod magad!!!
Köszönjük!

Valamint elkivánjuk mondani, hogy a Magyarmodellek megtette a szükséges lépéseket az ügy tisztázása érdekében ugy a jogi felelőségre vonás tekintetében úgy a belsőkör kivizsgálásában.
Rengeteg érdekes dolog történik ebben a blogban de azt tisztázásra került, hogy 2-3 IP Címről folyik a negatív irogatás.
Köszönjük a megtisztelő figyelmet További jó blogolgatást.

Mielőtt bárki blogolgatna szeretnénk felhívni a figyelmet hogy biztonsági másolatokat készítünk készítettün!

Magyarmodellek

Szabó Áron
Ügyvezető igazgató

Best Of Lányok Hungary · http://www.bestoflanyok.hu 2008.03.13. 19:21:43

Tisztelt Majoros Zsolt és Szabó Áron!

Ha önök valóban egy létező ügynökség nyilvánvalóan tudják hogy nem adhatunk ki neveket! "Lilla állításod hamis" nem hamis engem valóban felhívott egy lány aki azt mondta hogy én a titkárnőtök vagyok. Nem hinném hogy több mint 10 lány akik csak engem kerestek meg és még ki tudja hányan vannak kitalálnak egy történetet! Én személy szerint úgy gondolom hogy ez egy nagyon primitív dolog egy ügynökségtől ha valóban léteznek már csak maga a levél tartalma amit írtnak, a fenyegetőzés, ez a szöveg hogy "Mielőtt bárki blogolgatna szeretnénk felhívni a figyelmet hogy biztonsági másolatokat készítünk készítettünk!:D" Mindegy ha léteznek ha nem remélem ezek után az összes lány átgondolja és utána jár mielött pénzt fizet ki mert akkor nincs ekkora kavalkád az egészből. Elég valószínü amit írnakk hogy 2-3 IP-ről megy az egész mert a Majoros Zsolt és azok a lányok akik kaptak munkát állítólag valahogy ugyanazokat a szavakat írják és ugyan azokkal a helyesírási hibákkal:D...

A Best of lányok pedig nem kíván részt venni az ügyben de nagyon szívesen segítünk az átvert lányoknak (ha ez valóban így történt) .
Továbbá nem kívánunk sem a Majoros Zsoltal vagy Markovits Zsoltal :)sem pedig a Magyar modellekel kapcsolatot tartani és bannert kihelyezni portálunkon. Mert komolytalannak tartjuk az egészet ha létezik ha nem.

Várjuk a lányok jelentkezését a 06-20-417-5167-es telefonszámon.

Üdv:Pintarics Lilla

Best Of Lányok Hungary

Tánczos Róbert 2008.03.13. 19:27:20

Örülök, hogy előkerült egy kompetens személy Szabó Áron néven.

Leegyszerübb az lenne, ha megadná a Magyarmodellek adószámát és tisztázódna minden. Mint Ügyvezető igazgató megteheti, különben is nyílvános adat a bankszámlaszámmal eggyütt.

Csak annyit, hogy nem én takargatok dolgokat....

Best Of Lányok Hungary · http://www.bestoflanyok.hu 2008.03.13. 19:31:03

Ez így van el is felejtettük leírni a bankszámlaszám valóban nyílvános adat! De a Majoros Zsoltnak vagy Markovits Zsoltnak álltalában minden törvény sértés szokott lenni!:)

Majoros Zsolt 2008.03.13. 20:14:59

Tisztlt bologolók szeretnék kimaradni a dolgokból és az emberek gondolatából!

Ja best of...
(magánjellegű gondolatom)

Manapság emberek kifizetnek 600 forintot a semmiért és a kattingatós oldal meg megszedi magát !
Van valami tétje?
Ja bocsi interjút készítünk jobbra balra és látja az 50 tagunk :D
Akinek nem inge nem veszi magára!
Talán a Best Of is benne van a buliban ?
Kérhetnénk egy iroda címet?
Vagy ugyan ezen adószámot,cégjegyzék számot!

Az ügyvezetőnk reagálni fog Tánczos Róbert kérésére!

Majoros Zsolt 2008.03.13. 20:17:30

A cégünk 2049 Diósd Musátli köz 4 szám alá van bejegyezve!
Valamint a székhelye.
Ezt meglehet adnom szerintem!

További szép estét...

Best Of Lányok Hungary · http://www.bestoflanyok.hu 2008.03.13. 20:59:37

Zsolt nálunk a lányok azért fizetnek havi 600 forintot mert kapnak egy profi weboldalt amit naponta több százan néznek, elhelyezzük őket a portálon amit naponta több ezren néznek. A lányokra szavazni lehet az első 3 helyezett ajándék portfóliót kap. Mi nem modellügynökség vagyunk hanem a modellkedni vágyó lányoknak adunk lehetőséget ha ez egy komolytalan portál lenne nem hinném hogy sztárok és neves modellügynökségek lennének a portálunkon...:) Mi azért a 600 forintért nagyon sok mindent adunk és nem kérünk a lányoktól több mint 500ezer forintot kamu szerződésre:D nahm ennyit erről hogy ki mit fizet a semmiért...

Best Of Lányok Hungary · http://www.bestoflanyok.hu 2008.03.13. 21:02:33

És a legszebb az egészben hogy 2 hónapig inygenes a lányoknak és egy fillért sem kérünk el előre !

Kenguru 2008.03.13. 21:25:54

Egy kis adalék, hogy jobban meg lehesen tippelni, hogy ki az igazi név.

a magyarmodellek.hu nevet Markovics Zsolt jegyeztette be 2007-12-29 napján. Markovics Zsolt Jay Deep névvel becézi magát. Lásd iwiw: userID=9673784
Hol szerepel az, hogy Jay Deep? Ezen a regen: userID=9888817
Na ki találja ki mi van megjelölve munkahelynek? magyarmodellek.hu

Na a többit ki lehet találni, hogy melyik név lehet az igazi. Markovics, vagy Majoros? A domain reghez személyi igazolvány kell és nyilatkozat. Igaz, hogy nem ellenőrzik, de feltételezem, hogy Markovics a létező.

Van itt egy másik jd-production.hu domain is. Itt szerepel Bátonyterenye, de cég szintén nem.

Na erre utaltam 03.08.-án "Majoros Zsolt névnek is utánna néztem. Markovics Zsolt lett belőle meg Bátonyterenyei cím."

Szerintem meg Szabó Áronnal kár eljátszani mindent újra. Ha nincs cégadatok, adószám egyebek, akkor ez kamu.

No meg megnézném azt az IP listát....

Majoros Zsolt 2008.03.14. 00:09:07

Az a lényeg tök hülye helyen kutatnak az eberek de nem baj létezik ilyen ...
Nem baj hanarosan fényderül mindenre!
Mind a kétnév létezik ÉN KIJELENTEM HOYG MAJOROS ZSOLT ÉN VAGYOK és azt is KIJELENTEM,hogy a MARKOVICS ZSOLT IS LÉTEZIK EZT EDDIG SENKI NEM TAGADTA.
CSAK AZT NEM ÉRTEM HA ILYEN JÓ NYOMOZÓK VANNAK ITT AKKOR CÉGJEGYZÉK SZÁMOT VAGY AZ ADÓSZÁMOT HOGY HOGY NEM TUDJÁK LENYOMOZNI?????
:D:D
Szerintem a Szabó Áron Igazgatónk mindent rendelkezésetekre fog bocsátani..
További szép estét az ügy nem hozzám tartozik !

Szabó Áron · http://www.magyarmodellek.hu 2008.03.14. 11:44:34

Tisztelt blogolók!

Szeretném mindazok figyelmét felhívni akik úgy érzik ,hogy Majoros Zsolt becsapta őket valamint szerződést kötött velük,mert az ügy érdekkesége odáig fajult,hogy a Modell Kft szeretné kivizsgálni az ügyet.

Továbbá szeretnénk ha az info@magyarmodellek.hu emailcímen jelentkeznének és becsatolnák a szükséges dokumentumokat.
Ez azért fontos mert a Modell Kft belső vizsgálatot indított el a Budapesti irodája ellen és érdekes dolgokra lettünk figyelmesek,persze ami nem biztos,hogy ebből ered!

Tehát ha kérhetném mindazokat akik károsultnak érzik magukat azok sziveskedjenek ezt jelezni felénk,hogy tisztázzuk a félreértéseket!

Cégünk Cégjegyzékszáma: 13-09-064573
Cégünk Adószáma: 10684511213


Köszönettel Szabó Áron
Ügyvezető Igazgató
(valós személy)

Azt tudni kell,hogy figyelmesen átolvastuk az itt blogolók írásait és úgy véljük,hogy nem alaptalan!
Tehát Szeretnénk mindazokkal tisztázni az félreértéseket akik aláis tudják támasztani a problémájukat ugyanis a Modell Kft hírnevét rontja az eddig itt szerepeltek!

Köszönöm a figyelmet várjuk a jelentkezéseket!

Tánczos Róbert 2008.03.14. 18:06:02

Hát a MODELL Kereskedelmi és Szolgáltató Kft nem éppen ugyanaz, mint Magyar Modellek Kft vagy Zrt...
Ez nem lehet félreértés!

Szabó Áron · http://www.magyarmodellek.hu 2008.03.14. 20:38:44

Tisztelt Róbert .

Maradjunk annyiban,hogy Modell Kft.

Hol van a félreértés!?
Továbbá TEÁOR szám több mindent megenged azt,hiszem ezzel mindenki tisztában van.
Valamint azt is kimondja a jogszabály, hogy a bélyegzőn valamint a szerződéseken helyesen szerepeljenek az adatok és azt hiszem ebben nem volt sehol félreértés!
Tehát szeretném mindazokat megkérni,akik valóban úgyérzik,hogy átlettek verve azok jelentkezzenek továbbra is az info@magyarmodellek.hu email címen!
Köszuönettel.

Tánczos Róbert 2008.03.14. 20:48:48

"azt is kimondja a jogszabály, hogy a bélyegzőn valamint a szerződéseken helyesen szerepeljenek az adatok"

A szerződésben fenn látható mi volt írva....

Szabó Áron · http://www.magyarmodellek.hu 2008.03.15. 14:05:37

Tisztelt Róbert!

Valóban kimondja,de ha olyasmit észlelt akkor azt kérem jellezze a megadott e-mail címen!
Köszönöm mert eddig semmi alapja az ön állításainak!

Köszönöm!

Tánczos Róbert 2008.03.15. 22:15:51

Áron, Zsolt vagy mind1. Én maradok a nyílvánosságnál. Akit érdekel had lássa mi a helyzet. Folyamatban van a tények megjelenítése, azaz ha minden igaz a szerkesztő felteszi ide a szerződést.

Szabó Áron · http://www.magyarmodellek.hu 2008.03.15. 23:16:02

Várjuk miszter nagyágyú!!
Kiváncsian várjuk!

Anna 2008.03.16. 11:57:49

Ez már nevetséges Szabó Áron a Majoros Zsolt?:D Remélem hamarosan az összes átvágott lány bátorságot vesz és szépen feljelenti a Majoros Markovits Zsoltot :D Nevetséges hogy egy 24 éves hülyegyerek aki megszedte magát azzal hogy sikerült átbasznia pár lányt ahelyett hogy elment volna dolgozni itt szenvedünk. Nyugodttan be lehet ide másolni mindent nem hinném hogy egy 24 éves dj gyerek tud ellene valamit csínálni feljelentéssel meg iylenekkel fenyegetőzik én a helyében a rendőrség közelébe sem mennék...

Majoros Zsolt 2008.03.16. 12:17:31

Na ez a vicc amit te írtál kedves Anna vagy kivagy!!

Gratulélok! :D:D

Nevetek!
Az az igazság,hogy a főnököm is várja a másolatokat de senki semmit nem másol hogy van ez?????
De rajta állok elébe még a felfüggesztésem alatt is!!!

Vicees voltál kedves Anna....

Anna 2008.03.16. 14:06:22

Én nagyon jól tudom miért nem jelentenek MÉG fela lányok majd várd csak kia dolgok végét!

MG- Tünde 2008.03.16. 20:50:24

A kért anyagot feltettem.

Szabó Áron · http://www.magyarmodellek.hu 2008.03.16. 21:53:53

Tisztelt Blogolók!

Szeretném kérdezni,hogy ezt ki készítette.mert ez nem tőlünk származik!
Nem ilyen a szerződésünk.

Köszönöm és várom az észrevételt nagyon fontos!!!!

Szabó Áron · http://www.magyarmodellek.hu 2008.03.17. 10:01:38

Tisztelt MG Tünde!
Szeretnénk megkapni a a levél forrás kódját amelyről a levél érkezett
amennyiben ez valós levél!
Amennyiben ezt nem tudják igazolni abban az esetben joggal gondolhatjuk,hogy ezt önök állították ki!

Köszönöm
Sz.A

Tánczos Róbert 2008.03.17. 12:09:20

Kedves Áron vagy Zsolt!

Ez a szerződés az magyarmodellek@index.hu címről érkezett mellékletként egy hölgynek. Továbbá az info@magyarmodellek.hu címről érkezett a felhívás.

Természetesen mentve IP és egyebekkel együtt!

Kár játszani a tudatlant.

Tánczos Róbert 2008.03.17. 12:15:01

Blogolók között van olyan aki feljelentést tesz kérem jelezzen és átküldöm az anyagomat ami bizonyíték ként jól jöhet.

Nekem nincs időm és nekem nem okoztak kárt.
Segítséget adok, mert én sem szeretem ha ilyen történik.

wild! 2008.03.22. 11:34:02

Van ennek a köcsögnek sok a rovásán... Járjatok már utánna, és jelentsétek fel. ,.akit átbaszott- Mert különben még sok szegény emberrel megcsinálja ezt, és ezt meg kell állitani !!!!!!!!!!!!!! Nehogy egy ilyen megusszon mindent. Nehogy egy ilyen kis szar irányitson mindent, ami törvénybe ütközik :)

Majoros Zsolt · http://www.magyarmodellek.hu 2008.03.23. 10:22:30

Kösznöm a felfüggesztést és várom a további észrevételeket állok mindennek elébe főleg nálad Wild-azaz Edina...
Köcsög meg te vagy!!!

Na csók!

Sáfrány Edina 2008.03.24. 19:45:55

Kedves wild!

Ez a név nem tudom kit takar,de jó lenne ha felvállalnád magad,mert így a Majoros Zsolt engem tart köcsögnek. Szerintem azért hiszi,hogy én vagyok a wild! mivel az én e-mail címem a következő: wildcat22........

Kedves Majoros Zsolt!

Ha én ilyeneket írnék neked akkor azt felvállalnám,ahogy most is felvállalom magam, mert már nem ez az első gyanusítgatásod felém. Szeretném,hogy tudd meg,hogy én most ELŐSZÖR írtam ide erre az oldalra és nagyon remélem,hogy ezekután nem engem gyanusítgatsz mindenfélével! Köszönöm szépen a megértésed!!! ( Amúgy szombaton én Esztergomban tartózkodtam egész nap. )
Ui: Én még eddig neked soha nem hazudtam!!!

Sáfrány Edina

Majoros Zsolt 2008.03.25. 00:32:58

Köszönöm és elfogadom !

Bocsi Edina

Vivike88 2008.03.26. 08:12:37

ROHADT BÜDÖS TEVES CIGÁNY!!!!!!!

Majoros Zsolt · http://www.magyarmodellek.hu 2008.03.26. 09:42:51

Teves ???????????????????????????

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Vivike88 2008.03.26. 11:44:57

tetves akart lenni de úgy látom valaki még így is magára ismert!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D:D:D:D:D:D:D

Kenguru 2008.03.27. 00:53:05

Szerintem ennyit erről!

Mindenkinek világos, hogy mi volt a módszer és egyértelmű, hogy Mészáros = Majoros = Szabó

Tanúlság meg: Figyeljen oda mindenki, hogy mire add ki pénzt!

Majoros Zsolt 2008.03.27. 11:00:21

Szerintünk meg nem!
Most jön majd csak a java!

Vivike88 vagy ki vagy nemtudom,h kire gondoltál talán a blog szerkeztőre és ezt azért írtam ide amit írtál mert lehet kerülted a sulit sőt szerintem biztos!

:D:D XDXD

Semmi nem világos,csak az hogy az egész blogot te szerkezted,és azt írsz eb amit akarsz!
Ez a te műved kenguru mert ruppótlan vagy :D

Ja és ujra dolgozom a cégnél :D:D

jajj de jó .......

:D 2008.03.28. 17:26:53

Nah ez vicc !

Mi lenne ha nem lennének ennyire hülyék az emberek és nem foglalkoznának egy köcsög szerencsétlen cigánnyal? Fel kéne talán jelenteni a Szabó áron meg a Majoros Zsolt meg az egész magyar modellek hülyeség kinyalhatja a seggem:D Vagyis te Zsolt mert ami itt a lényeg egy suttyó cigány próbált egy kis pénzt össze szedni csak annyi esze nincs a lebukás felé hogy eltakarodjon magyarországról hanem itt írkál. Szégyen ez az egész visszavettek dolgozni hova nyomorék arra a kamu xar oldalra amit te csínáltál? Jól agyon kéne veretni nem tom mit fosnak a lányok.

Majoros Zsolt 2008.03.28. 22:31:19

Na ez volt vicc de vállald már fel a neved D....

Ez meg te vagy ezt is valaki olyan írja be aki nem kapott munkát:D:D

Érdekes rengeteg taggal bővelkedünk de nincs semmi probléma csak azok reklamálnak akik netudták összeszedni a reg.pénzt mert azt gondolták h ingyen lehet munkát kapni :D:D

Na jó erről ennyi engem meglehet találni a kellő cégnél ....

De a forrás kód akkor is hiányzik!

És eljárást fogok szintén kezdeményezni mert a cég nevét valaki hamis dokumentumba foglalta bele vagyis nincs forrás kód addig nincs is bizonyítva!!

Erről meg ennyit...

Kedves d...

Nem kéne fenyegetőzni mert ezis felhasználható ellened ugyanis van ip cím ..:D:D:
Most addig megyek ameddig ez kinem derül!!

Jóccakát

Attila 2008.04.02. 22:34:11

Szia kedves Zsolt remélem elolvasod ezt az üzenetet minél hamarabb mert nem tudom miért csinálsz segget a szádból ha valamit igérsz legalább próbáld betartani ha azt mondod felhívsz az holnapután kiskedden se lesz ha fel kell mennem pestre véletlenül nem tudsz eljönni furcsa amikor elvitted tölem a pénzt akkor nem kellett egy óra sem itt voltál most meg két hónapja kérlek azért a szaros pénzért téged de te le se szarod hgy miből él meg az ember csak atikám így atikám úgy ez már unalmas nem gondolod?
Úi:Nem Edina pénzét vitted el hanem az én pénzemet amit az ember munkával keresett meg nem úgy mint egyesek na csak ennyi röviden a telefonod rakd oda ahol látod érzed ha hívnak!! Szia

wild! 2008.04.16. 12:24:44

Neked nem bûn a lopás, Hanem cél, hogy kiéljed magad, a jó büdös kurva anyádat, te mocskos Jay Deep ! Pusztulj már el, kapd meg a méltó büntetésed. Vállald annak a következményét, amiket tettél ! Te szutykos geci... Nem szájaskodsz itt, mert egy gyáva gazember vagy.-
Címkék: magyarmodellek magyarmodellek.hu
süti beállítások módosítása